A tiszakécskei kormányablak 50.000. ügyfelét köszöntötték

Megosztás

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Tiszakécskei Járási Hivatalának Kormányablak Osztályán az 50.000. ügyfelet köszöntötték október 27-én.

Az 50.000. ügyfelet Kovács Ernő, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottja, Dr. Zombor Attila, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal főigazgatója és Szeidl József, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Tiszakécskei Járási Hivatalának vezetője köszöntötték, egyben megköszönve az ügyfél, és közvetve az állampolgárok kormányablakokba vetett bizalmát, majd ezen alkalom emlékéül oklevelet adtak át, valamint virággal ajándékozták meg.

A szerencsés ügyfél, a lakiteleki Cseh Klára Hajnalka volt, akit a kormányablak dolgozói már az örömhírrel fogadtak. Az 50.000. ügyfél újságunknak elmondta, hogy életében nem lepődött meg ennyire, nagyon boldog és megtisztelőnek tartja a köszöntést. Mindig jól érezte magát, amikor a tiszakécskei kormányablakba jött ügyeit intézni. Véleménye szerint családias a hangulat a hivatalban és jól dolgoznak, örömmel, mosolyogva fogadják az ügyintézők. Jelenleg költözés miatti lakcím átjelentést intézett.

Az 50.000. ügyfél köszöntése kapcsán Kovács Ernő Bács-Kiskun megye kormánymegbízottja nyilatkozott a Kécskei Krónikának: Figyelemmel kísérjük a megyei kormányablakok működését, azt is tudjuk, melyik nap hány ügyfelet szolgáltak ki munkatársaink. Két esztendő kellett ahhoz, hogy a járás minden lakosa eljöjjön ide a kormányablakba ügyet intézni, hiszen két évvel ezelőtt fejlesztettük át az okmányirodát kormányablakká. Az a tudatos döntés, amelyet már az előző önkormányzat alatt meghoztunk kifizetődő volt.

Érdemes volt a hajdani zöld ház helyén létrehozni a kormányablakot. Ebbe a hivatalba nemcsak ebből a járásból, hanem a szomszédos járások településeiről is járnak ügyeket intézni, pl. Nagykőrösről vagy Szolnok megyéből. Színvonalas kiszolgálásban van részük az ügyfeleknek. Az épületet sikerült úgy működtetni, hogy a térség lakosai meg vannak vele elégedve. Nagyon fontos, hogy a kollégákat folyamatosan képezzük.

Amikor kormánymegbízott lettem, akkor kb. háromszáz ügyet lehetett intézni a kormányablakokban mára ez a szám közel 1600 lett. Nagyon sok minden elindul itteni bejelentéssel és sok ügy helyben már elintézettnek tekinthető. A nyitva tartás a helyi igények szerint lett kialakítva.

Újságunknak Dr. Zombor Attila, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal főigazgatója is nyilatkozott a tiszakécskei kormányablakban: Nagy örömmel köszöntöttük 50.000. ügyfelünket Tiszakécskén. Korábban nagyobb kormányablakainknál már a 100.000. és a 200.000. ügyfelünket is köszönthettük. Úgy gondolom ezek a számok azt is mutatják, hogy mennyire sikeresen működnek ezek a hivatalok. Keresik az emberek a kormányablakokat, nagyon népszerű az egyablakos ügyintézés.

Itt az 50.000. ügyfelünk is elmondta, hogy egyszerre több ügyet is elintézett és ezért nem kellett neki több hivatalt is felkeresnie. Ez egy sikertörténet, ráadásul méltó körülmények fogadják országszerte az ügyfeleket a kormányablakokban. A tiszakécskei hivatal munkatársai is magas színvonalú munkát végeznek, komoly áldozatot is hoznak, mert vannak napok, amikor hosszított nyitva tartás mellett látják el a feladataikat. Mind a munka mennyiségében, mind minőségében magas színvonalat hoznak.

szöveg: Sánta László(sel), fotók: Csikós János